Nu har jag fått nog.

Nju är det nog med skräpmat & lata utvägar.
Idag påbörjar jag en två veckors diet som kallas Danska rikshospitals dieten. Vid min sida under denna perioden har jag min älskade Doris som påbörjar samma diet idag.
Jag kommer ha ett strikt schema i 2 veckor med vad jag får äta & utöver det som står får jag inte äta eller dricka ngt annat än vatten.
Men jag ska fan gå ner mina 25 kilo nu, jag har fått nog.

Detta kommer bli en tuff kamp men jag ska nog fan klara av det, som så mycket annat jag lyckats ta mig igenom förr. I onsdags rökte jag sista ciggen någonsin (hoppas jag).
Jag har ätit min sista Mc donalds, max eller burgerking mål på ett bra tag.
Jag vill inte sluta med sådant helt, men jag måste dra ner påd et.

Jag måste bli av med mitt skräpmats & socker beroeende.
Hästen sk akomma igång från & med söndag med ordentlig träning, tränare ska hittas & jag ska försöka komma igång med allt.
Jag ska tjata på Victor att han ska släpa med mig på mayhem workout nästa vecka.
Jag ska ge järnet nu.

Jag ska ta mina start mått, mina före bilder & sedan ska jag se så jag kan ge en uppdattering för var vecka eller var 14:e dag =)

Så ni kan följa min kamp mot övervikt =)

Mått & vikt kommer läggas ut senare under dagen, tillsammans med mina förebilder som snälla Doris ska ta på mig =)
 
Hoppas ni kommer följa min kamp & ni får gärna ställa så mycket frågor ni kan, jag tar inte åt mig & jag kommer att svara på allt =)
 
Ha en toppen dag alla för det ska jag =)
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0