Som det kan gå.

Jag kan ju utan att överdriva säga att jag hunnit med en hel del seda jag sist skrev i min kära blogg.
Dagen igår började bra, jag gick upp för att åka till frissan.

Jag har fått för mig sedan ett par månader tillbaka att permanenta mitt hår. (hade det för 8 år sedan).
Men i alla fall så jag kommer dit & Eva öppnar dörren, en jätte trevlig kvinna.
Hon tar fram några konstiga rullar som används när man lägger håret för att få fram fina korkskruvar.
Hon ville testa att permanenta mitt hår med dem & eftersom jag fick vara försökskanin behövde jag inte betala mer än för en vanlig permanent. Den nya metoden kommer alltså kosta en del mer pga att det går met vätskor =)
 
Men i alla fall denna metoden fungerade så himla bbra & jag blev super nöjd med mina lockar.
Dem så naturliga & stora ut & inte dessa småkryllor som jag ville undvika.
Så verkligen TUMMEN UPP för Eva på Toftasallongen i ödåkra.
En mysig hemma sallong med bra priser.
 
 
När jag hade vart hos frissan & skulle köra till väla för att visa håret för Julia så lyckas jag smälla med en lastbil. Klantiga jag missade en fyrvägskorsning med högerregeln så jag fick hans nos precis vid höger hjulhus bk.
Fin buckla & färg skrap jag har nu =P
Men jag är gad att det inte tog värre.
Vi skrev skadeanmälan & slapp tillkalla polis. Skönt det i alla fall.
 
Efter allt detta så körde jag hem till finaste Doris för att fixa hennes hår & makeup till konserten på sofiero igårkväll =)
Hon ville ha leopardmönster & jag har aldrig gjort det innan så jag testade & såhär blev resultatet =) 
 
Sen åkte jag till KuliiJuli med mamma för att lyssna på Danne stråhed.
Så himnla mysigt att vara där & jag som älskar att kolla på folk hade nog att göra när musiken inte var den bästa (där var fler artister än Danne).
Happy me.

När jag komhem runt 22:00 satte jag mig & fixade min egna naglar & jag må säga att jag bli bättre & bättre för var gång =)
Älskar detta kvällspysslet med nagtlarna =D
 
Ikväll sk ajag på avslutningsfest på jobb så det blir väl kanske en del bilder därifrån i morgon =)
 
Ha en toppen dag alla för det ska jag =)
 
XoXo

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0