Tröttare än på länge.

Ja idag kan jag ju lätt säga att jag är enormt trött.
Jag red igår, jag vare ute & powerwalkade igår så jag känner att min kropp är tillfredsställd.

Men idag ska jag rida & powerwalka igen =) Härligt med så mycket rörelse.

Men i alla fall så blev dag 4 på dieten avklarad igår =)

Frullen var som alla andra dagar =)

lunchen bestod av 3dl naturell yoghurt & 1 liter juice.
 
Efter detta & att golvläggaren väl hade varit här för att lägga om halva golvet i vardagsrummet eftersom det svikatde,
 
så åkte jag & Elin till stranden ett par timmar. Dewt blåste lite men var ändå helt ok =)
 
Efter detta åkte jag till stallet & red, när jag kom hem därifrån åt jag mi middag som bestod av; 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot & 250g keso =)
 
Det var min gårdag =)
 
Ha en bra idag dag alla ;)

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0