Ute dag.

Idag är en sådan dag näst intill varit ute hela dagen & det klagar jag verkligen inte över =)
Men jag känner hur trött i huvudet jag är nu.
I morgon bir det upp 05:30 för att gå bredvid på det nya jobbet som drar igång helt på måndag.

Super knepiga tider, men eftersom det bara är till 9 September så överlever jag nog =)
 
I alla fall så har jag överlevt dag fem av dieten. Känns fortfarande bra, men idag var jag nära på att synda & ta mig en glass, men jag sket i det *stolt*!!

I alla fall så efter att jag varit på jobb & fixat papper så åkte jag till tsallet & fick ett pass där, laga hage, flytta vetten tunnor & massa massa gå. =)

Sedan åkte jag & Nelly med mamma till stranden..
 
Såhär såg dagens mat ut =)
 
Helt ok faktist & jag känner att det krävs allt mindre för att jag ska bki mätt =)
Så på så sätt fungerar dieten, 2 dagar kvar innan det är dags för första invägningen.
ska bli kul & se om det gjort någon skillnad.

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0