Bra online shopping.

Haha ja som jag skrev igår har det hänt en hel del i mitt liv.

Jag har nämligen blivit ganska så mermån om mitt utseende & hur jag ser ut. Det kan jag verkligen stå för.
Så igår så gjorde jag en del online shopping.
Tänkte visa v ad jag har köpt & från vilka sidor =)
 
Så jag börjar med en utländsk sida som heter MiniInTheBox.
Allt från tillbehör till iphone/samsung till smycken & husdjurs tillbehör.
Men från denna sidan valde jag att köpa en del smycken.

Här kommer bilder på det jag köpte här.
 
Det jag menar med billigt här att dessa smyckena tillsammans hamnade på 300:-
Frakten är fri & om man BARA väljer föremål som det står fri frakt på.
Väljer man ett föremål som INTE har fri frakt kan det bli ganska så mycket dyrare.
 
Nästa sista jag beställde från heter LightInTheBox.
Här har dem mycket mode, kläder, smink, bröllopskläder, husshåll osv.
Häre beställde jag smink artiklar.
En palett med 120 skuggor, ett sett med 18 sminkborstar med medföljande läderfodral samt nagelrengöring.
 
 
Detta jag beställde här gick på under 300:-
Det fungerar exakt lika dant som på MiniInTheBox med frakten.
Dessutom betalas allting i förväg på båda sidorna med antingen paypal eller kort =)
 
 
 
Den sista sidan jag beställde från var på La Redoute.
Här beställde jag 2 klänningar på rea.
 
 
Så jag hoppas att dessa kan bi fina nu i sommar =)
Den svarta går ju att använda annars också =)
 
Ja det var vad jag roade mig med igår kväll.
Hoppas ni andra kan få lite ideer till sommar shopping ;)
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0