Firade min ledighet.

Jag firade min lledighet igår på det bsta sättet man kan tänka sig.
Jag satt uppe hos världens finaste Dori till 06:00 & drak massa cider & åt god pizza.
jag hade det awesome kul i natt & det var preccis dena avkopplingen jag behövde att ha slitat röven av mig dem två sista veckorna på jobet.

ja just det ja, om jag ite nämt det tidigre så har jag blivit av med jobbet, företaget ska läggas ner i hela scandinavium & jag har sedan 5 mnad tillbaka blivit varslad från jobbet & igår jobbade jag min sista dag.
Satidigt som det kändes jävligt sönt så kommer jag sakna stället & alla mina underbara kollegor som jag fick chansen tt jobba tillsammans med. 
Men jag kommer givetvis att fortstta hålla kontakten med dem =)
 
Så u vet ni lite om hur allting ligger till & varör jag varit ganska så frånvarande.

Nu ska jag örsöka få min sambo att komma till Doris med lite mat till oss, för jag sätter mig inte i en bil på hell dagen, av föklarliiga själ.
Sen så ska vi kolla fil till det är dags för mig att åka hem =)
 
 
 
Ha en awesoe dag alla.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0