Förlåt så hemskt mycket.

Ja jag har varit så sjukt dryg på att uppdattera min blogg den sista tiden, jag ber om ursäkt för detta.
Men den senaste tiden har jag verkligen jobbat röven av mig, men nu jobbar jag bara i morgon & på fredag också sedan har jag ledigt 2 veckor.
Mycket har hänt och jag lovar att ni ska få veta ALLT innom en snar framtid.

Men jag tänkte bara ge er en liten update om hur allting är.
Med mig är det helt ok. Stressad & matt i kroppen, men som sagt ni ska få veta.
Med Lukas är allt toppen, dock tappat några skor nu på betet, men han har fått semester nu i två veckor så till helgen sätts han igång igen & detta på allvar =)
 
Tänkte slänga upp dem senaste bilderna jag har på honom!

 
 
Sedan kommer här lite  blandad kompott från mitt instagram konto.
Titta & njut så får ni en liten uppdattering om mitt liv. Mer kommer inom kort =)
 
 
Ha det toppen alla.

XoXo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0