Grattis till mig.

Igår hade jag 25 års fest.
Den var mycket lyckad med superfina smörgås tårtor som jag gjorde själv. (för första gången i mitt liv)
Sedan hade min bästaste Nina gjort en underbar tårta till mig =)
Vi hade det riktigt trevligtmen en tvåa är på gränsen för liten för 17 pers ska jag ju be & få tala om ;)
Men vi hade en awesome kväll & tack alla för alla fina presenter.
 
 
Mycket fint måste jag ju säga =)
 
Men idag när jag vaknar & kollar runt i lägenheten så är det då man inser att FUCK jag skulle aldrig haft fest.
haha det blir till att städa resten av dagen.
men först ska jag se klart på dem 2 sista avsnitten på True Blood S02 =)
 
men dock är jag stolt att trots fest & akohol igår så höll jag mig ifrån ciggen. tog inte ett enda bloss =D
mycket stolt för jag trodde ett tag att jag skulle falla dit, men jag klarade mig =)
 
Soffan kallar & jag ska försöka få min sambo att fota i stallet idag så att jag få lite nya bilder på Lukas & mig att slänga upp. Det var ett tag sedan.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0