I feel pretty ;)

Jag tycker det är SÅ synd att man inte kan lägga upp filmer från datorn direkt på blogge?
eller kan man det?
I så fall måste någon visa mig hur =) 
Men jag tror inte dte går & det är synd faktiskt.
 
Igår skaffade jag mig en ny telefon eftersom min ville gå söner =)
OCh jag har varit jätte inne på en LG g2 Så jag skaffade mig den =)

Its fucking AWESOME!!!
Jag kan göra mssa roligt med den and i LÖÖÖÖV IT!
 
 
 
Haha dessa effekterna är från filmer desutom =)
Hur många kameror kan ha dessa effekterna när man filmar UTAN app?
Min kan det <3
 
Men i alla fall idag är en sådan dag jag är LAGOm hög på Livet ;)
Jag älskar allt som har med mitt liv att göra!
Bästa familjen, vännerna, sambon, hästen, hunden, JA ALLT!
 
I alla fall så hade jag en bra dag igår i stalle.
 
hunden blev rastad när jag skrittade av Lukas efter ett ganska bra pass på banan & han gick så JÄVLA BRA!
hans lilla vila har gjort susen & båda två har hittat motivationen igen <3
 
Men i alla fall, snacka om att jag kommer blogga på lördag under tiden jag går uppe i ullared med Hjärtat & Doris <3
Vi kommer ha awesome tid & massa saker kommer hamna på bloggen ska ni veta =)
 
Ha en awesome dag !

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0