Jobb & mycket ansvar.

Igår gick jag & en av mina kollegor en utbildning till att kunna hoppa in som Floor leeders =)
Det är verkligen kul att man blir betrodd med så mycket ansvar trots den korta tid jag har jobbat på Build A Bear =)
 
Som FL ska vi kunna hoppa in & ta ansvar i butiken, vi ska planera dagen, vi ska finnas til hands för dem nallebyggarna som jobbar osv.
Jag är mycket tacksam över att jag fått denna chansen & det peppar mig ännu mer till attt visa att jag vill & att jag kan =)

Detta har även bevisat att dem jag jobbar med tror på mig !
Känns riktigt bra =)
 
Ikväll efter jobb ska hästarna fodras & jag funderar även på att rida en sväng!
Eller så longerar jag lite, det var ett tag sedan & jag tror han skulle må bra av det =)
 
Nej nnu kallar jobbet.
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0