Tänk om...

Ja för det första så tänk om jag kunde bli bättre på att skriva i bloggen =/
Det hade varit super det. jag älskar att skriva i min blogg, men jag vet inte varför jag inte gör det.
Det är lixom inte det jag prioriterar ,est om man säger så.
Det finns en del saker som faktiskt går före =)
 
Men i alla fall så leker livet vidare, jag älskar mitt jobb lika mycket som innan.
har ni barn & ni inte vat vad ni ska köpa i julklapp?
Kom till Build & bear på väla.
Där får barnet en upplevelse dem aldrig kommer glömma ;)
(så var det i alla fall för mig när jag byggde min första nalle)
 
Alllt jag kan säga att när det gäller Lukas har jag varit lite lat med ridningen.
Det är så mycket problem hela tiden, hagar som aldrig blir klara, Lux som Lukas har gått med nu ett tag har börjat bråka så vi fivk sära på dem.
Vilket jag tycker är trist för jag tyckte det var så bra att Lukas hade någon att gå med, men idag flyttas Lukas till sin nya Vinterhage =)
 
Hädanefter ska jag ålla min häst för sig själv så slipper man detta!
 
i alla fall så eftersom ridningen legat lite nere så har lektionerna också gjort det & det har dels berott på att jag inte haft pengar till det.
men om 2 veckor ska vi ändra på det så jag kan komma igång med lektioner för Malin igen.

jag behöver det verkligen.
 
Nu ska jag dra på mig ridbyxor & dra mig till stallet =)
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0