Tequila kväll =)

Denna dagen kommer bli riktigt awesome FAKTISKT!

Den började bra med rostade mackor med påläggs choklad.

Ska slänga mig i duschen så att jag är fin när jag kommer till jobb =)
Idag på jobb kommer det vara et PARDYYYYY!
We like alot =)
 
Efter jobet åker jag & bertil snabbt till stallet, fixar & tar in pållarna.
Sedan sk ajag hem till bästaste Doris <3<3
 
Vad som händer där kommer det vara lite censur på ;) Men det är okey.
Vi ska nämligen shotta Tequila & drickadrinkar.
Vi ska spela operations spel & skräck spel.
Vi ska kissa på oss till outlast =D

Det kommer bli en AWESOMENESS kväll <3
 
Men nu ska jag göra mig i ordning.

ha en toppen lördag alla. 
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0