Ullared - aldrig mer en lönehelg.

Och aldrig mer ett höstlov.
Och definitivt inte kombinerat.
Det var ganska lugnt den sista timmen, sen blev det kaos.
Vi fyllde vagnen redan nere på hund/häst avdelningen.
Lukas fick 2 nya täcken. Ett nytt träns. Jag och Bertil skämde bort oss med regn och termo ställ till stallet :)
Bilderna på täcken och träna kommer i morgon när det sitter på hästen.Det blev kläder, underkläder och alla andra nödvändigheter msn behöver i vardagen.Nelly fick en ny hund säng och leksaker.Lite bilder från dagen kommer här.
mina nya solisar.
Hittade nya snygga jeans vilket jag aldrig gör. jag ska be mamma köpa ett par till när hon åker upp om någon vecka
.
Vi lyckades fylla vagnen ganska bra en gång till och då ska ni veta att där är 2 korgar med saker under vagnen
också
.
För första gången på flera år jag är i Ullared måste jag köa till kassan.
Såhär såg bilen ut när vi lämnade Ullared. Jobbigt det blev att bära upp till lägenheten.
givetvis köptes det med mellis att ha på vägen.
sedan gav vi oss iväg hem igen.
2 st kvitton från dagens shopping. Nu ska jag gå och knyta mig.
XoXo 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0