Äntligen ledig.

Detta är min enda ledga dag på hela dfenna veckan & jag älskar det <3
Dagarna på jobb har varit lite si sådär lång dragna då vi haft tomt med gäster i våran butik =P
Men det löser sig, i helgen kommer det vara fult ös ska ni veta =D
 
Idag la jag en ny beställning på nagelsaker & vet ni vad jag glömde????
ETT LYSRÖR TILL LAMPAN :'(
Fuck this shiet, måste jag lägga ännu en beställning =( 
 
Aja sagt & gjort, måste ju ha en fungerande lampa för att kunna fortsätta =)
Så fort mina nya geleer är hemma ska jag bygga om mina egna som för tillfället har pelats av vid trstess på jobb så jag har nada naglar på ena handen & 3 kvar på andra =)
 
Btw, ngn som är sugen på bildbomd?
Ni ska först få se en jämnförelse bild på min gamla & mina nya sadel =)
 
 
 
På den undre bilden täcker inte hela röven bakvalvet utan där är faktiskt ett litet glapp.
Jag är super nöjd med min anya sadel ska ni veta <3
Kolla så fin form min häst börjar få för övrigt <3
 
 
XoXo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0