Fullt ös medvetslös =)

Det är ycket som händer & mycket som ska fixas iordning nu till min utbildning =)
Idag ska jag & hjärtat köpa dem möbler som jag behöver =)
en hurts & en hylla.

Givetvis kommer jag lägga upp bilder på hur allting ser ut när det är klart =)

Nu på morgonen kallar stallet med fina Cecilia.
bertil ska med & knäppa nåra bilder med systemen =)
Det var länge sedan jag fick färska ridbilder så det ska bli kul med lite nytt att slänga upp på bloggen =)
 
Träningen har legat lite på is denna veckan då jag har ont i min rygg, det small till i den här om dagen & det gör ju så i min rygg ibland.
Men alla andra gånger har det gått över på ett dygn nu är jag inne på 3:e med smärtor.
Ringa naprapaten kanske? =/
 
Här kommer lite instagram bilder som får duga till ikväll =) 
 
 
 
XoXo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0