Jo men visst.

Hah jag sa att jag skulle ta bilder från turen idag, men det hade inte gått så bra ska jag säga er.

Lukas var sjukt pigg & det är bara kul.
han blev rädd för fladdrande plast så vi flög ut på en åker & varken jag eller Cecilia fattade någonting.:
haha men sen skrattade vi åt det.
Det roliga är att hennes häst som inte är trvare eller har travare i sig travar snabbare än min häst som är en travare (dock aldrig startad) När hon längde sins hhästs trav så började Lukas galopera =) Sta hästarna =)

Men i alla fall efter halva rundan flög Cecila & henne shäst ut på en åker pga lite plast =) haha händeserik runda detta.

Och GIVETVIS när vi kom tilbaka så upptäckte jag att Lukas var av med en sko.
YEEEEEEEEEEEY!!!
Blir att ringa hovis i morgon & hoppas på att han kan komma onsdag eller torsdag morgon & slå på en ny.
Får även köpa nya snösulor.


Aja det löser väl sig alltid ;)

Nu ska det städas inför föräldrarnas besök ikväll.
Men först får ni lite instagram bilder från mitt liv den senaste tiden <3
 
 


XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0