Några dagar sedan.

Jag vet att det varit ett par dagar sedan jag skrev, men det har varit mycket jobb denna veckan:
Samt att jag suttit en del i telefon för att kolla upp så att allt är klart så att jag kan sätta igång så fort som möjligt =)


Måste dock kontakta min chef när hon är hemma från sin semester & berätta att det måste bli en del ändringar i schemat, annars kommer det inte gå ihopa.
Men jag tror hon kommer förstå min sists lika väl som någon annan.
Så är det när man har världens bästa chef =)
 
Har varit i stallet & min älskade häst fick på sin tappsko igår. TACK MICKE!!
MEn i morse försov vi oss så hann inte rida ändå =(
Men år bli hela nästa vecka när jag alla dagar jobbar 16-20
så jag hinner förhoppningsvis med en massa då =)

Men i alla fall:
Väntar på min telefon som är inne på lagning/utbyte av telefon.
tappade den imarken så att hela displayen gick åt pipan för några veckor sedan.
Samt att jag kunde inte göra ett skit med den, inte ens föra över bilder tilld aton, så kass blev den =(
Tur man lägger upp mycket av sina bilder på instagram & facebook osv.
Men ändå surt.
 
Visst ja, jag glömde säga att jag köpte champoo från TGR på väla i helsingborg.
Ett gytjehampoo & ett mineral shampoo. 
Har diock inte märkt så mycket skillnad på mitt hår.
Men tyckte dte var kul att testa i alla fall.
Dem båda innehåller gytja/mineraler från döda havet ;P 
 
 
Nu ska jag lägga mig & kolla på serie, men först får ni lite av dem gågna dagarnas instagram bilder ;) 
 
 
 
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0