Nu avslöjar jag mina planer.

Hihi, jag vet att jag är dry.
men det händer massor här nu ska ni vet.a
ÄNTELIGEN kan jag avslöja min planer =D
JAG SKA UTBILDA MIG TILL NAGELTEKNOLOG!!!!
Jag kommer därför behöva modeller som är villiga att ställa upp att få sina naglar bygda hos m ig.

Är du intresserad?
Mejla då: [email protected]
Jag kommer ta ca 100:-/gången fr att ha råd till att köpa material. 
(Kommer att ta emot kunder från början av Mars som det ser ut nu.)
 
Jag har börjat kötta Gm också.
Känner mig sjukt duktig att jag idag stack & tränade 1 timme EFTER jobb.
Det är något jag aldrig skulle gjort frr.
kanske vaknat & insett att min livsstil inte håller i längden.
jag har ändrat om min kost.
äter Frukost, lunch & middag & mellan dessa mål äter jag massa frukt & grönt till mellisar =)
 
All dena träning kommer också  löna sig på hästryggen.
Jag ska tappa 10 kilo till sommaren & jag vill tappa 20 totalt.
Jag ska klara detta, JAG SKAAAA!!!!
 
 
 
Lite bilder fick ni mitt i allt också.

Idag är jag trött, betalat alla räkningar så snart blir det sängen =)


XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0