Sjuk & ynklig.

 har fan varitsjuk i en vecka nu.
JAG VILL BLI FRISK!
Jag hatar att stanna hemma från jobb, men jag hostar så jag kräker (jag vet att det inte var så trevlig info) Men så är livet på en pinne.
Men i morgon ska jag på & jobba igen, jag försökte igår men det gick inte så bra.
Men i natt har jag fått sova & jag sov längre än vad jag gjort på fler årr faktiskt.
Skönt det så jag är snäppet piggare idag, hoppas bara på att det håller i sig =)
 
Jag & hjärtat ska ta en tripp till Hööks & sedan till stallet. För oavsett hur sjuk jag är så måste min häst få sin dagliga dos av kärlek <3
 
Nej nu ska stallkläderna p & sedan så KANSKE jag skriver mer ikväll.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0