Snö, Städning & planering.

Hej go vänner.

Jag vet att jag avrit dålig ännu en gång på att skriva här.
men det händer sjukt mycket just nu.
Hinner inte med något känns det som.
 
Men jag hoppas i veckan att jag kan avslöja framtiden för er, Iiiih jag är så spänd på när allt ska börja.
För er kanske det kommer vara: Jaha är det bara det hon ska?!
Men för mig är det HUUUUUUUR STOOOOOORT SOM HELST!!!
 
I alla fall har det kommit en del snö här nere & det är helt jävla underbart <3
jag älskar att vara ute i snön & speciellt rida i snön.
kommer slänga upp en del nya bilder från veckan som varit till er =)
 
Lägenheten håller på att storstädas, men det käns som att jag inte kommer någon vart =/ Det tar aldrig slut, men det är bara att bita ihop & det som ej bli klart idag kommer ordnas onsdag & torsdag denna veckan då jag är ledig igen =)
 
Men ikväll blir det söndas middag hos mamma & pappa & Det ska bli hur mysigt som helst.

 
 
 
XoXo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0