Trotsat allt.

Idag har jag haft samtal med mina föräldrar & DET LÖSER SIG.
jag kommer göra det =D
JAG SKA GÖRA DET!!!
Dem kommer hjälpa mig & bertil till att komma dit vi vill inom en snar framtid <3
Jag älskar allt & att det änteligen börjar gå min väg.

Ska även kola upp en del via arbetsförmedlingen också om framtiden planer <3

När allt verkligen är klart kommer jag att gå ut med vad det är jag kommer göra.

Men i alla fall.
Jag har trotsat väder & förkylning & satt igen med hästen igen <3
Min fina lUkas är trots vintervila JÄTTEFIN att rida.
han går som en klocka & har inte tappar varken muskler eller kondis (Det är nog snarare jag som har det.)
 
I morgon ska vi njuta av den första uteitten på länge med Fina Cecilia & hennes Bebbe =)
Hihi det har hänt mycket i stallet som jag faktiskt inte kagt en tanke på att berätta här.

men i alla fall i små utdrag så hr jag avbrutit sammarbetet med Y & betalar nu för extra hjäp med min häst.
Men det kan jag verkligen leva med då jag numera BARA har MIN häst att tänka på.
Jag behöver inte tänka på att någon annans hästar ska ut eller in & det sparar mig så otroligt mycket tid ska jag säga.

Härligt värre.

Ska se om kan ta lite bilder på uteritten i morgon & slänga upp på bloggen då jag nu inser att det varit lite snålt av den varar den sista tiden & ja jag ska försöka hålla igång mitt bloggande nu =)
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0