Älskar glada besked.

Var inne med Lukas idag på återbesök.
Det gick hur bra som helst.
Katja tryckte, klämde & tryckte & klämde lite till.
sedan kollade hon honom i benen & sa att han går fortfarande "konstift" men han är INTE halt.
utan tar bara kortare steg med vänster bak.

Så i morgon ska jag sitta upp & skritta min häst för frösta gången på typ 2 månader känns det som. Det kommer att vara total lycka detta.
Nu ska jag bara skritta i en vecka, skritta över bommar, skritta ut.
mycket lösgörande arbete med skänkelvikningar, volter osv.
Sedan får jag komma igång & trava & gallopera.
Han får även gå ut i sin vanliga hage nu <3

Om 1 månad ska jag tillbaka till djursjukhuset med full mundering på.
jag ska nämligen rida lektion för deras duktiga beridare Nettan. samt att då även Katja kommer att vara på plats.
Då ska dem kolla min sist, sadel, lägga upp ordentlig träning osv.

Så underbart kul kommer det att bli & jag längtar som bara den <3<3
 
 
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0