Gräsänka.

Ja sambon är på utbildningar med militären så jag får klara mig själv denna helgen.
Det har varit riktigt skönt att verkligen vara LEDIG idag, ingen kund, INGENTING!
Det var evigheter sedan jag gjorde ingenting en hel dag.
Eller jo jag var i stallet i morse med bästa Linn & red en kort runda.
ååååh vad underbart det är att vara uppe i sadlen igen <3
Haha kolla in hans snygga bakben, he is a real lady <3
 
Jag mår så bbra i stallet jag står i nu, ingen ångest, inga "krav", inga "nåsten".
bara underbar vänskap och sammanhållning <3
Jag får verkligen all den hjälp som jag behöver och det är aldrig några sura miner.
Det kunde verkligen inte bli bättre alls. 
 
Testade den nya sadlen på Lukas idag, men den låg inte alls bra över hans manke, trist men det är bara att försöka sälja den vidare.
Är även på jakt efter ett stalltäcke storlek 145 för en billig peng.
Någon som har?
 
Ska snart ta på kläder för att åka meed bästa Linn till stallet igen för att kvällspyssla med hästarna samt ge dem lite mat.
Gjorde ej klart allt i morse för tyckte det var viktigare att ge Lukas tid med ridning, massage & strech. =D
 
Ha en awesome kväll alla så hörs vi på nytt snart igen.
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0