När ska jag bli frisk?

Jag är så trött, min kropp är trött & jag orkar INGENTING!
Jag har varit sjuk nu i snart 2 veckor & jag orkar inte mer.
 
Det är så mycket som jag får ställa in som kroppen bara skriker nej till.
Har fått avboka kunder och boka in på nya tideer så gott det går, men jag är inte Gud.
jag kan inte lösa allting som jag vill & det måste jag börja acceptera. 
 
Var ute i stallet idag & pysslade om min något galna häst lite.
tror han är något rastlös efter att ha gått i sjukhage nu i lite mer än 1 vecka.
Idag fick han en promenad, eller ja försök till en i alla fall.
Vi gick runder på ridbanan där han mest skuttad fram tyckte jag.

Men så jävla söt han är när han beter sig så <3
 
I morgon blir det återbesök & jag är väldigt spänd på vad dem kommer säga.
håll alla tummar och tår för oss nu <3.
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0