Välkommen du efterlängtade.

Denna vår & denna sol är mer än välkommen hit må jag ju säga av hela mitt hjärta.
 
Haft en lovley dag idag som börjades med nagelkund i morse, snygga naglar fick hon & hon blev nöjd =)
Efter det åkte jag & hjärtat iväg på en roadtrip. Jag var tvungen att hitta en ordentlig padd att ha under sadlen på Lukas för att den ska ligga bra och rätt.
Så vi åkte ner till Bengts Hästsport i Veberöd.
Där hittad jag just den padden jag var på jakt efter. 
En Akavallo gel padd med super höjning bak. =)
Testade att rida med den idag också & VILKEN SKILLNAD!!!
Kunde inte över huvudtaget sätta mig bak i sadlen som jag gjort innan utan underlivet rullade automatiskt till rätt läge i sadlen.
Super duper må jag säga & lätt värd 650:-
 
Efter det körde vi igenom reveingeby.
Älskar att kolla på alla kossorna där som går lösa på ENORMA fält.
 
 
 
Hur underbart ser inte det ut?
Tänk om alla kossor hade fått ha det så <3
 
När vi var klara med vår roadtrip så åkte vi till stallet.
Där red jag min häst för första gången på över 1 månad.
Jag kan inte s'ga hur underbart det kändes. 
 
Kvällen avslutades med att kund kom med sin vovve & han är bara så jävla sööööt. 
 
Sambon kom nyss hem eftere n tripp ner i skåne för att hämta en sak till mig som jag köpte.
En sadel 8" som är super fräsh.
200:- fick vi ge för den, ska ta med den är jag ska rida på djursjukhuset så får dem säga hur den ligger då =D
 
Nu säger denna trötta tjej godnatt & sov gott världen <<3
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0