Älskar glada besked.

Om jag gör.
En sten släppte från mitt bröst idagska ni veta.

Ann var ute & fortsatte bahndlingen på Lukas med larser idag:
Det har gjort STOR nytta, han har nu börjat belasta sitt högra bakben aningen mer, innan stod han och vilade det hela tiden.
Plus att hälstan är borta.
DOCK så har han fortfarande en rörelse störning, men han är INTE halt!!

jag ska på egen hand fortsätta mssera över denna låsningen var dag samt att jag ska massera ut & mjuka upp hans muskler på vänster sida också.

Det bästa är; I MORGON FÅR JAG BÖRJA RIDA!!!!!
Hon sade till mig att jag ska skritta över bommar, dessa ska ligga jämt så att han tar jämna steg över.
Det ska inte vara långa steg utan jämna.
Så att vi börjar tänja ut hans muskler så att hans ka börja ta ett längre kliv med vänster bakben igen =D

Jag är så otroligt glad och det ska bli så kul att få sitta upp på min häst igen.

Jag bokade in en reservtid hos Ann igen om 2 veckor, för jag vill veta så att allting går på rätt håll så det inte blir fel igen.
MEN skulle det vara så att rörelse störningen är kvar om 2 veckor så kommer jag att kolla upp detta ordentligt.

Men en sak ska ni veta: MIN HÄST HAR INTE ONT"!!!!!!!!!
Det får ni absolut inte tro, då skulle jag ALDRIG fortsätta som jag gör.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0