Att alltid ställa upp.

Ofta får jag höra: Du är alldeles för snäll Emma, du måste tänka mer på dig själv Emma!
Men ni förstår inte att det är mig själv jag tänker på när jag alltid hjälper till.
Jag har lärt mig genom åren vilka som är värda att hjälpa, där man får något tillbaka.

Jag gillar att må bra i mig själv och veta att mina vänner kan vända sig till mig när dem behöver hjälp. Det är INGEN av mina vänner som ska vara "rädda" för att be mmig om hjälp med något.
Har jag möjlighet att hjälpa så gör jagd et utan att tveka.
 
Ooooh, förresten jag blev så glad igår när vi tog in min häst. HAN GICK MYCKEt BÄTTRE!!!
Nu kommer Ann i morgon och kollar honom sen får vi se =D
 
Nu ska jag & sambon köra en massa äranden =D 

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0