Att bli sjukt pigg när huvudet landar på kudden?!

Jag kan ligga på soffan, nli så trött att jag knapt kan hålla ögonen öppna.
Hade jag rest mig upp, gått och kissat, borstat tänderna och sedan lagt mig på soffan igen så hade jag utan att tvekat somnat för det har jag testat.
men reser jag mig, gör samma saker ochgår och lägger mig i sängen så såfort huvudet landar på kudden så är det som att en klockar plingar i skallen och jag blir med ens klarvaken och all trötthet är som bort blåst.

kan någon förklara varför det är så?
 
Så nu sitter jag här efter ha legar i sängen i 1,5 timme och bara vridit och vänt på mig.
JAG VILL SOVA!
 
Innan kunde jag oavsett hur pigg jag var tvinga mig själv att sova, men sista månaderna så har jag inte kunnat det över huvudtaget.
Men i veckans ka jag komma igång med min träning så förhoppningsvis gör det lite skillnad.
Med 3 pass om dagen =)
korta dock, men det passar mig & min kropp alldeles utmärkt.

Jag kommer lägga upp mina framsteg här då och å så får vi se vad som händer =)
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0