Att skapa debatt.

Jag gillar på något sätt hur min blogg skapar debatter mellan väldigt olika individer, men som alla ha väldigt starka åsikter och synpunkter.

Jag gillar att läsa debatterna, utan att läga mig i utan bara analysera dem.
Se om dem säger emot sig själv i debatten eller om dem till slut lägger sig för en motståndare?!

Hur är du i debatter?
jag själv är väldigt stark i mina åsikter, MEN jag kan också ändra synsätt.
jag tycker att debatter ska vara till för att alla ska få säga sin mening INTE att få andra till att tycka annorlunda.
Men jag tycker ocksa att det kan bli bra då många kan bredda sitt synsätt och detta utan att ändra sin åsikter.
Mer bara kunna förstå hur andra tänker och varför, men bara för det behöver man inte hålla med!

Har jag fel i det jag skriver, eller har jag på något vis rätt?
Alla får vi tycka olika det är det som avgör vem vi är!

Nu tackar jag världen för idag.
nu ska jag ta mitt nässpray, papper och förkylning och bege mig till sängen.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0