Denna stormen vid namn "egon"

Att bo i skåne & framför allt att bo i en kuststad innebär att här i princip ALDRIG ät vindstilla.
Samt att vi har haft ofantligt många stormvarningar denna höst/vinter.

Men i helgen kom "Egon" på besök.
Det innebar att vi höll hästarna inne i helgen då vi har en del träd samt att hagarna är kloss till mototvägen.
Det känns inte allt för kul att chansa att det ska hända något med hästana.

Ingen av dem led av det, ingen blev stressad och idag när jag red Lukas så var han hur cool som helst trots allt =)
Så fort denna storman dragit förbi helt så startar vår träning inför första tävlingen =D
Jag är så sjukt taggad över att se hur långt Lukas & jag kan gå.
Detta är en kul grej och inget jag alls varken är pressad tilleller pressar Lukas till.

Vi tävlar mot oss själva och struntar helt och hållet i motståndarna =) 
 

Lukas frös om öron när det stormade så han fick låna min mössa =D 
 
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0