Det känns som söndag.

Idag känns som en rejält tråkig söndag.

Tiden går i snigelfart och jag ligger på soffan för att försöka bli snäppet kryare till i morgon då det är dags att jobba!
Det ska bli riktigt kul at komma till jobbeftersom jag var sjuk i måndags när jag skulle jobbat, men jag behöver det.
Jag mmåste komma ut bland folk känner jag, det käns som en hel evighet sedan jag var utanför lägenheten mer än när jag ska till stallet.

Dock kan min trötthet ha med det kassa vädret att göra också?! Det blåser och regar non stop, men vad gör det om 100år?

Stormen Egon?!
Vad är det för namn?
 
 
Ha en underbar lödagkväll alla.
Det ska jag nig ha ändå =)

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0