Fått tummen ur röven.

Nu har jag änteligen fått tummen ur röven och bokat in:

Ann Günther, dipl. Equiterapeut 

Tryck på namnet för att komma till hennes sida.

lukas fick ju som jags krivit om tidigare en kotledsinflamtion i höger fram i somras.
Då sa Veterinären också att han går ojämt bak pga låsning/snedhet.
Detta skulle jag kolla upp med en hästfysioterapeut när hanär HELT igång.
Nu när han helt igång efter vintervila osv och han känns värre än innan vilan.
Så nu bokade jag in Ann Günther för att kolla igenom honom olrdentligt.

Jag har bara hört bra saker om henne och hennes sätt tt arbeta.
Så jag tror hon kommer att kunna lösa MÅNGA av våra problem så att jag kanske kan komma ut och göra tävlingsdebuten med Lukas i sommar!

Ann sysslar med Larser för att behandla smärtor.
Hon sysslar även med akupunktur, kiropraktig och massage.
Det jag älskar redan nu är att hon utför alla dessa behandlingarna och tar ett fast pris för vart besök oavsett behandlingsformen som hon behöver utföra.

På onsdag är det dags och jag kommer då att ta antekningar för att lägga upp här samt för min egen skull.
Men jag kommer givetvis bjuda på lite nagelbilder fram tills dess!!

XoXo
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0