I väntan på kund.

Ja trots att jag är sjuk så ger jag mig på att ta emot kunder hemma.
Men dem kan jag skona med hjälp av munskydd.

Jag ska ha kvällens sista kund om 30 minuter ca.
Det är kära Emelie som kommer, vi bytar att jag ör naglar på henne mot att hon gör mina fransar =)
Istället för att bara byra engar vilket det känns som att man skulle gjort annar. 

jag bruder på 2 bilder nu.
Dem korta naglarna gjorde jag på mamma igår =)

Och dem spetisga blev gjorda på kund i morse =)
 
Sjukt nöjd med dem spetisga =) 
Hoppas jag bara blir bättre och bättre, men det är kul när mina kunder kommer med bilder 2såhär vill jag ha min naglar nästa gång" 
Det ger mig deer till fler kunder samt att jag får saker att träna på =)
 
Nej nu blir det chill innan kund och sen natten.

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0