Jag börjar bli duktig.

Jag börjar bli riktigt duktig på att skriva här nu & jag tycker att det är riktigt kul dessutom =)

Igår och idag har jag förutom att jag varit i stallet suttit med kunder som gått härifrån med snygga naglar =)
Jag känner verkligen att jag utveklas från kund till kund och jag får mer och mer utmanande naglar att göra.
Det är sjukt kul med annorlunda naglar och många visar bilder innan besöket så att om jag inte har färgen/glittret hemma så hinner jag fixa det =)
Älskar detta och det är en kul bisyssla sidan om jobben =)
 
Så här kommer bilder på gårdagens och dagens naglar.
kunderna är extremt nöjda och är dem nöjda så är också jag väldigt nöjd. 

 
Dem naglarna ovan är från igår och denna kunden gillar verkligen designer liknande denna där det är vitt och någon form av glitter =)
 
 
 
Dessa naglarna är på en kund som  gillar när det är mycket, det ska blinga ochhon gillar att ge mig utmaningar =)
 
Nu ska jag varva ner och ladda upp för jobb i morgon och kund på kvällen.
Wooop Wooop =D
 
Ha en awesome kväll alla.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0