Jobbig period.

Ja jag är inne i en ganska jobbig period just nu & det gör det ganska svårt för mig att vara motiverad till att skriva i bloggen.
fast jag vet ju också att här kan jag ventilera ur mig saker, vara granska kryptisk och må bra efter.

I alla fall så är min älskade pålle behandlad av Ann nu, men han är fortfarande halt.
Hon hittade en jätte spänd och öm muskel i korset på honom som hon behandlade med larser.
Hon kommer ut nu på onsdag igen och ska kolla upp denna igen & behandla.

Efter detta tycker jag att Lukas går bättre, men blir han inte ännu bättre efter behandlingen på onsdag så blir det att boka tid på djursjukhuset och få honom kollad ordentligt.
Han har i alla fall inte nämnvärt ont då han brallar i hagen samt att när jag är ute & går med honom så går han på som ingenting.
Så jag vet inte alls vad jag ska tro & tycka.
Men jag vet att det kommer att lösa sig =D
 
I alla fall så MÅSTE jag börja ta tag i mi vikt.
jag skulle dock behöva någon som kunde skriva ett 2 veckors matschema till mig, som jag ska kunna gå efter.
Saker som jag kan köpa hem & stoppa i mig om jag blir sådär extremt sötsugen osv.

Men vi får väl se med det, har inga pengar att betala för något sådant å får väl se om jag hittar ngn vänlig själ som vill göra det.
Annars blir det Danska rikshospitals dieten igen <3
 
Nu ska denna trötta människa vila ( var uppe & kräkte flera gånger i natt) =(
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0