Känslor i ord.

Hur fömedlar men en känsla med ett ord?
det är tyvärr inte alltid att det gå, men vi gör vårt bäsa.

Jag kämpar mig igenom var dag och det med ett leende.

jag insåg idag att 2014 år är över, det hände en hel massa saker det året, saker jag borde vill minnas och glömma. Människor som kom, men också männskor som gick.
Vissa kanske bara var en paus, andra satte sina spår trots att jag bara vill sudda ut det.
 
Att aldrig riktigt ha en fast punkt att vila på är vardagsmat för mig och jag har faktiskt börjat acceptera det, jag kan inte säga att jag gillar det. Men det känns som att det är så mitt liv ska se ut just nu, och jag tror att det som allt annat sker av en anledning.
 
Vissa dagar vill jag bara gömma mig i en vrå och gråta som jag aldrig gråtit förr oh andra dagar vill jag stå på ett berg och skratta så att hela världen kan få höra hur glad jag är.

Dessa kännslorna hade jag aldrig klarat att hantera utan mina riktiga vänner, min familj & min älskade sambo och fästman.

Men jag tänkte slänga med lite bilder för att sumrera mitt år. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0