Lediga nageltider.

Jag tänkte för första gången lägga upp lite lediga tider här på bloggen för dig som vill ha fina naglar =)

Jag är fortfarande under utbildning och tar 300:- Oavsett vad du vill ha gjort med dina naglar.
tar gärna emot önskemål för vad du vill ha för design, vissa saker kan jag bara inte, men gör alltid så gott jag kan med det jag har.

Detta är dem sista lediga tiderna jag har för Januari månad.
passa på att boka nu för att få fina naglar!


Torsdag 8/1 18.00
Lördag 10/1 12.00

Måndag 12/1 09.00
Torsdag 15/1 09.00
Lördag 17/1 12.00

Onsdag 21/1 09.00

Jag finns i Helsingborg och tid kan bokas via min E-Post:
[email protected]

Eller via min nagelsida på facebook:

Nails By Emma.M

 

Ha en riktigt god natt alla för det ska jag ha.

XoXo

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0