Some old pics.

Jag har varit lite dålig på att uppdatera om hur det går för mig & Lukas!
Vi hade en inte så rolig sommar då Lukas fick en kotledsinflamation i höger fram, detta innebar 2 veckor i box, blev sprutad i leden samt sedan blev det 2 veckors vila i bara hage och sedan 3 veckor med dagliga promenader.
Detta gjorde ju också att i Lukas kom igång igen i augusti tror jag det var.

Så alla täclingsplaner vi hade för sommaren 2014 gick åt pipan. Dock så vill jag ju bara ut på Pay And Ride, men skit samma det sket sig totalt i alla fall.

Nu ska jag ta ut en fysioterapeut till Lukas för han har någon form av störning i höger sida av bakdelen.
han är inte halt men han är väldigt steloch kort i sitt steg med bakbenet.
men när han är uppvärmd och allt så blir det bättre.
han haltar inte (Det är kollat hos vet)
Men jag sak ta ut Ann Gynter för att kolla honom nu när lönen trillar in p kontona =D

Hoppas hon hittar felet så vi kan börja hoppträna igen och komma ut på första tävlingarna.

Jag hittade lite bilder från i höstas när jag hoppar Lukas. 
Dem tänkte jag ni får se nu =D
 

Kommer ett inlägg till ikväll.

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0