Trots allt.

trots att jag igår åkte på en förkylning från helvetet så tog jag mig upp idag, med ett leeden på läpparna till och med.
Åkte med hjärtat mitt för att köpa spån till pållen då det var dags att mocka ur allt kiss fråm hams box.

Sedan red jag idag för första gången på nästan 2 eller 3 veckor.

Lukas skötte sig exemplariskt vill jag lova.
han gick som en klocka, visst att det var lite försök till bovk osv, men inget mer än det.

Min älskade häst skänker mig all den glädje jag kan begära i livet, utan honom vet jag inte var jag skulle få all min styrka ifrån.
Överdramatisera? Jag?
Nej det jag verkligen inte.
Dem som har känt mig länge vet vilken skillnad det är på mitt välmåeende efter att jag fick Lukas än innan.
 
 
 
Idag står det att bygga klart sängen på chemat, eller ja pappa & Bertil gör det just nu, jag sitter framför datorn i väntan på en kund som ska komma och få en nagel lagad så den inte går sönder helt. =)

I veckan hoppas jag på att kunna bjuda på en del nagelbilder från alla dem som ska bli fina i veckan.
eller ja det är ju bara 3 än så länge, men hoppas det kommer fler som vill boka tider =)
 
Ha en underbar dag alla.

XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0