Ingen ork kvar,

Hade 2 bra dagar nu tisdag & onsdag =)

I tisdgas hade jag en dag Med NinisFinisKaninis!!!
Kan fan inte fatta att vi varit besties i 16 år.
Helt brutalt & vi kommer vara vänner livet ut!
Vi var i bruces skog med hennes mammas mopsar & gick en runda & pratade om allt mellan himmel & jord. Efter det åkte vi & handlade & lagade en underbart god wook.
Sedan njöt vi av grönsaks sticks & dipp till film.
 
Igår (Onsdag) hade jag lovat Doris att jag skulle bjuda henne på restaurang som tack för att hon hjälpte mig med lägenheten när jag jobbade så sjukt mycket.
Samt att hon satte i mitt löshår.
 
Orkar inte skriva mer, jag har ingen ork eller lust till ett hävla skit just nu!

XoXo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0