En bra dag!

Idag är en bra dag.
jag känner mig helt ok idag.
Det började med en underbar ridtur ner till straden med fina Josse =) 

Det var klarblå himmel och helt vindstilla. Hästarna njöt av att springa i vattnet & jag & josse blev totalt genomblöta!
Men vad gör det?

Efter det åkte jag hem & vilade lite, deckade totalt & kände mig extremt vilsen när jag vaknade.
jag har börjat göra det, vet inte riktigt vart jag är när jag vakar & måste sitta upp ett tag innan hjärnan kopplar.
Vad kan det bero på?

Jag har i alla fall tagit beslutet idag att på torsdag ska jag ringa min vårdcentral & be om hjälp att hitta någon att prata med,
Jag har börjat få en del Panik & ångest attacker.
Och jag känner att jag hade nog måt bra av att få gå till djupet med allt en gång för alla.
Nej jag skämms inte för detta, jag har absolut INGET att skämmas för. Det ska INGEN ha! Jag anser att jag är STARK som inser att jag kanske behöver hjälp för att komma vidare. 

Hämtade hjärtat mitt på jobb & sedan drog vi till Landskrona för att cheka ind en nya Dollarstore som öppnat därr, sjukt mycket folk.
Men fyndade tvätt & rengöringsmedel samt att BErtil hittade billig perfym osv. =)
 
Sedan hamnade jag hemma hos Anna & vi körde vårt Karaoke race, riktigt kul.
Kändes så skönt att ha en dag utan överdoser av känslor.

nu ikväll har jag bara legat på soffan & glott på Tv. 
telefonen har varit på ljudlös & nu är den död, men har varit ganska skönt att inte ha ringt någon, inte pratat med någon bara för att jag känner mig ensam eller uttråkad.
Ska göra så oftare.
Lägga telefonen ifrån mig & lära mig att vara ensam!
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0