Fixa mig själv!!

När du gör ditt bästa men inte lyckas.
När du får det du vill ha he, men inte det du behöver.
När du är så trött men ändå inte kan sova.
Känns som jag går bakåt. 

När tårarna strömmar nedför kinderna.
NÄr något försvinner som ej går att ersätta.
när du älskar någon, men det är meningslöst.
Är det värt det?

Ljuset kommer guida mig hem, och ge mig orken igen.
Jag kommer försöka fixa mig själv.

Tårarna strömmar nedför kinderna.
När du förlorar något du ej kan ersätta.
Tårarna strömmar nedför kinderna.
Och jag,,,
Tårarna strömmar nedför kinder.
Jag lovar att jag ska lära av mina misstag.
Tårarna strömmar nedfr kinderna.
OCh jag ska fixa mig själv. 
 
Jag vill åka ut i skogen, ställa mig & skrika, skricka så högt att jag blir blå.
Så länge att min ångest släpper och jag kan andas igen.
Vart andetag jag tar känns som betong i lungorna.
Hjärtat slår ibland så det gör ont i bröstet.
Jag vill bli av med det bly som ligger & tar så sjukt mycket plats i mitt bröst.

Jag vill stänka av nu, jag vill inte spela detta spel mer. Jag är trött på leken med mig själv och mina känslor.
Ibland önskar jag att jag var mindre feg. Att jag faktiskt VÅGADE!!
Men det kan bli värre, fast kan det verkligen det ?

Nu ska jag ut & spendera tid med den som betyder mest för mig.
Älskade, älskade häst vad skulle jag gjort utan dig, utan att ha dig som tröst.
(Sambon jobbar) därför får det bli hästen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0